Torsdag - slut som artist

     2007-12-13 @ 20:43:34
Igår var det först jobb, sen besök, sen jobb igen + lite glöggkväll. Jag var hemma vid 10... sen ringde klockan 04.45 imorse... då var jag pigg. Men efter förberedelser kl.06.00 + luciatåg 07.00 + fika med de flesta föräldrar och syskon 07.30 - 08.30 så var jag inte så pigg längre... o då skulle jag jobba 8 timmar till. Men nu är denna dagen över och jag kan ta det lugnt, för imorgon har jag semester :) Ska luncha med Storasyster och sen gå på promenad med Vovven... Sen blir det nog en del julklappsinköp oxå... kan vara skönt att få det gjort.

Mitt överanalyserande var helt meningslöst... så brukar det vara... inget att oroa sig för :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0