Måndag - äntligen hemma

     2007-07-23 @ 11:48:55
Nu är jag äntligen hemma i min egen lya, alldeles för mig själv.... så skönt! Här kommer en uppdatering sen sist.

Fredag: Tjejerna spelade åttondelsfinal i B-slutspelet. De förlorade med 2-1 mot ett riktigt benknäckargäng... riktigt oschyssta var de. Sen åkte jag o mamma vidare till en av P18´s kvartsfinaler, en tuff match som nätt och jämnt vanns av "vårt" lag. Vi fick skjuts till tjejernas skola... tacka gud för GPS :). Hämtade bilen och satt fast på Älvsborgsbrons påfart ett bra tag... *ombyggnad suger*, men vi kom välbehållna tillbaka till lägenheten. vilade en sväng och sen åkte vi in till Heden för att titta på P18´s ena semifinal. Tyvärr förlorade "vårt" lag på straffar. Efter det kom Storebror och han o jag köpte thaimat och satt vid kanalen i solen o käkade. Trötta som få åkte vi hem och kollade på tv med mamma.
 
Lördag: Packade det sista och begav oss hemåt vid halv elva. Spelade Fotbolls-TP på mobilen och mamma vann såklart. Var hemma och packade en liten väska och åt lite och sen blev jag hämtad av lillebror med familj. Vi åkte mot havet och släktträffen. Mina nästkusiner har blivit så stora... o såååå långa. En av killarna är 1,97m, o han är 15!!! år. Åt god mat *tack lillebror* och drack lite rödvin. Fick skjuts hem till Dylan på kvällen... mysigt att träffa honom :)

Söndag: Igår blev det bara en massa slappande. Sov till halv 12, käkade frukost, gick upp o lyssnade på ljudbok, somnade, åt mellanmål, fikade, vilade, åt middag, kollade på Beck, gick och la oss. Men min kropp behövde verkligen bara slappa.


Idag blir det oxå en del slapp. Tänkte tvätta, men maskinerna är upptagna så jag får vänta lite. Har lagt in alla bilder från resan, ska käka lite lunch strax, lyssna på ljudbok, ringa Fotografen och käka middag med Tiny.

Imorgon ska jag på utflykt, på onsdag ska jag packa och lämna Prinsen och hämta Dylan och på torsdag bär det av till Stockholm :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0