Torsdag - maxi

     2007-07-05 @ 20:57:07
Häromdagen var jag på Maxi för att handla mat... o som vi alla vet har de mer än mat på Maxi... farligt farligt. Gick förbi kläderna och fick syn på en jättefin sommarklänning (rosa halterneck med blommor). den hängde alldeles ensam bland några fula tunikor... o den var i min storlek :) Hoppade in i provrummet och den satt som en smäck. Hörde en välbekant röst utanför, det var Trosan, en mamma till en kompis till min lillasyster... som jobbar på underklädesavdelningen på Maxi. Visade henne klänningen och jag fick bara plus :) Dock lyste min svarta bh igenom... min enda jag kan göra till halterneck. Då letade hon fram en hudfärgad i min storlek *lycka*. Den satt oxå som en smäck o eftersom det var 2 för 199:-... så slog jag till på en vit oxå. Inte varje dag man handlar kläder + underkläder på Maxi... men så bra det blev :) Lovar o fota klänningen när det är ljust ute... då fungerar min digitalkamera bäst.... jag vill ha en ny :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0