Torsdag - regn

     2007-07-12 @ 08:48:05
När ska detta regnandet sluta? Kollade smhi´s sida och nu ska det visst regna på lördag... igår skulle det bara vara molnigt. Typiskt... hur kul är det o vara på tivolirock om det regnar..... sådär!

Men något positivt är ju ändå att vädret ser bättre ut i Göteborg från söndag och framåt *uppskattas* . Måste verkligen börja packa och fixa idag, jag ska ju iväg redan imorgon... o då ska lägenheten vara presentabel oxå eftersom den kommer att få långväga besök från Australien nästa vecka.

Snart börjar det bli dax för bebisarna att titta ut tycker jag. Mysflickan är uträknad till på lördag och Storasyster om en vecka... spännande. Jag tror på pojkar i båda fallen... får se ifall jag har rätt :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Bli inte för glad när du ser solen på smhi's karta för det ändras heeela tiden... =(

2007-07-12 @ 09:03:33
URL: http://www.hos-emen.se
Postat av: Malin

Jag längtar oxå efter att snusa bebis. Vem hinner först, min S eller din M? Kram

2007-07-14 @ 16:53:55
URL: http://lomo.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0