Måndag - fixat

     2007-06-04 @ 18:17:03
Igår städade jag balkongen/altanen och rensade ogräs på plattorna nedanför :) Det blev även en rengöring av duschen... tar man det pö om pö så blir det inte så jobbigt. I veckan ska hela badrummet städas och sen ska lägenheten dammsugas o våttorkas... men som sagt... pö om pö.

Idag tog jag tåget till jobbet... kände att jag behövde röra lite på mig. Tog bussen hem o gick upp till lillebror med familj *tack för maten*. Sen blev det en tur på stan, hämtade ut en bok, köpte sidenband och fixade studentpresent till kusinen. Sitter här o funderar på om jag pallar ner en sväng till Maxi också... behöver handla lite grejer o imorgon orkar jag nog inte. Börjar tidigt o sen efter jobbet ska jag till gravarna, så jag är inte hemma förrän typ 5 o sen ska jag o älsklingen käka nåt o sen på bio... Usch... får nog ta mig i kragen ändå. 

Uppdatering: Det blev Maxi... festade till det med en liter jordgubbar... mums... finns några kvar i kylen till imorgon. Glömde dock köpa vispgrädde :( Jordgubbar med ovispad vispgrädde is da shit :))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0