Söndag - min lördagskväll

     2007-06-03 @ 09:26:57
Hann med att städa en del här hemma o sen blev det faktiskt lite stressigt innan jag skulle till bussen. Käkade pizza och kollade på fotbollen med Mitt lilla pucko, Protesmakaren och Skogstösen, naturligtvis var Älsklingen oxå där. Som alla andra blev vi väldans glada när Sverige regerade i första halvlekens första del... vilka mål :) Blev lite nervigt sen när Danmark hämtade upp mål efter mål. Och sen kom Skandalen i Parken (eller hur var det nu Mitt lilla pucko?) Finns liksom inte så mycket att säga om det... men killen som sprang in på plan ska nog vara riktigt glad att han bor i Sverige. På gatan utanför kom det x antal killar med stor flagga som skrek: "Alla vi som älskar Poulsen klappar nu". Hans knytnävsslag var ju upprinnelsen till det hela... helt sjukt hur man bara får för sig att slå en motspelare med knytnäven i magen. Men, men, Sverige gick segrande ur striden och nu hoppas vi på att Elmanders gula kort inte gälls och att han får spela på onsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0