Torsdag - sovmorgon

     2007-06-21 @ 07:20:18

Som jag har längtat efter min sovmorgon, börjar inte jobba förrän 10 idag. Men så mycket sovmorgon blev det inte, för lite över 6 vaknade jag av mensvärk och kunde inte somna om *anna hatar mensvärk* Så när jag ändå var vaken kunde jag ju göra lite nytta... så jag gick ner i källaren o slängde i 2 maskiner tvätt.

Förhoppningsvis blir det inte så lång dag på jobbet idag... allra längst till halv 5... men jag hoppas på 3 *hoppas hoppas* Ska hinna med lite ärenden efter jobbet *hemligt* men det ska nog hinnas med även om jag slutar halv 5. Vi fixade ju ett igår... blev toppenbra, måste bara komplettera lite idag. Kunde inte bestämma mig för vad jag ska äta imorgon när vi var o handlade igår. Får försöka komma på något idag... om det ska regna är det ju inte så skoj o grilla... så det blir kanske nåt kallt... nåt förslag?


Kommentarer
Postat av: Helena

Godmorgon! Kassler och potatissallad alternativt färsk potatis och gelé är jättegott! Hoppas att du får en bra dag!

2007-06-21 @ 08:43:28
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: Oskar

Glass?
:D

2007-06-21 @ 18:10:44
Postat av: Anna

Helena: Kassler är inte min favorit... det blev rostbiff, orkade inte tänka ut nåt annat.
Oskar: ;)

2007-06-21 @ 18:39:57
URL: http://anapanasiti.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0