Måndag - snurrig

     2007-05-28 @ 20:50:17
Idag har min värld snurrat många gånger. I förmiddags fick jag gå in o hämta digestivekex för jag blev helt snurrig och illamående. Och på eftermiddagen fick jag sätta mig ner x antal gånger. Fick frågan från en förälder: "Du är väl inte gravid?" Svar nej... har bara en mage som är konstig emellanåt o ett blodsocker som faller snabbt... dessutom lågt blodtryck. Men extra snurrig har jag varit och även nu när jag sitter på en stol känner jag av det. Det kan iofs bero på att jag jobbat en 12 timmars dag idag... o jag hinner lixom aldrig ta det lugnt känns det som.

Nåja, nu väntar sängen... ska vara på jobbet om 9 timmar... sådär skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0