Torsdag - mycket

     2007-05-24 @ 19:39:51
Känns som om allting hänger över mig... hinner inte med mig själv och definitivt inte min lägenhet... det ser ut som kriget här... Okej... det brukar det ju göra iofs ;) men nu orkar jag verkligen inte ta tag i det. Men som en väldigt god vän skrev  "Andas in och håll andan. Släpp långsamt ut luften och slappna av!" Ska nog göra det en gång i timmen eller nåt.... det funkar uppenbarligen inte att ånga på i 190 iaf.

Lördag ska bli mysig... då ska jag o storasyster till Malmö o bara va... o titta på modevisning såklart :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Bra med ett ställe där man bara kan häva av sig allt o lite till. Tänk på vilka krav du ställer på dig, är de rimliga? Måste allt göras nu, idag o med detsamma? Var rädd om dig. Du har bara en hälsa! Kramkram

2007-05-25 @ 17:05:33
URL: http://lomo.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0