Tisdag - vill inte

     2007-10-23 @ 19:30:30
Drop-in fika på jobbet idag... vilket betydde 1 timmes extra arbetstid... pålagt mina 8,5 som jag redan hade idag. Hade absolut ingen lust att ta någon promenad när jag kom hem... men ett mål är ju ett mål... så efter lite datatid så begav jag mig ut... o skönt var det :)

Dagens promenad: En halvtimmes rask promenad runt "området".

Med posten idag fick jag brev... från min Bellis. Hon är rätt duktig måste jag säga... endast 2½ månader gammal :) Det var 3 fina foton :) Kortet på mig, Bellis och Semlan åkte upp på magnetväggen direkt och kortet på bara Bellis ska sättas i en ram och hängas upp under Älvan. Det är så roligt o få personliga brev... känner mig lite bortskämd med det nu eftersom jag fick tackkort från Semlan igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0