Lördag - gräsänka

     2007-09-15 @ 15:44:23
Denna helgen kommer inte Dylan hem, tråkigt, men desto bättre blir det nästa helg när jag ska åka upp till honom :)

Igår satte jag igång musik på H Ö G volym, här skulle det städas. Men Storasyster ringde o vips var jag spontaninbjuden på vinprovning, så det vara bara o hänga upp tvätten, platta håret och ta på sig något anständigt. Hade en supertrevlig kväll, många goa människor :) + att jag fick gosa lite med Bellis.

Vaknade tidigt i morse... som vanligt :/ Bestämde mig för att fixa lite i hallen... ändra om o så... blev superbra. Har starka funderingar på att måla om... kanske vitt eller ljusgrått. Ska ju inom IKEA en sväng nästa helg, så då ska jag inhandla krokar till mina väskor och ett tidningsställ till min post som annars bara ligger o dräller överallt. Sen ska jag även inom en glasmästare här i stan och fixa ett spegelglas till min RIBBA-ram jag har i hallen... har ju bara tänkt göra det i 2 år nu snart.

Tänkte att jag skulle fortsätta och plocka undan här lite nu. Min bil måste oxå hämtas... står hos Storasyster... Kanske kan slå 2 flugor i en smäll o måla lite när jag ändå ska dit.... *me like*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0