Lördag - IKEA

     2007-09-22 @ 15:01:13

Tror att jag fick med allt jag skulle ha på IKEA. Det blev rosa lådor till klädkammaren :), krokar, tidningsställ och korg till hallen, en röd slickepott som matchar mitt kök och söta reflexer (dock andra figurer) inför vår stundande mörka årstid. Till Storasyster och Bellis köpte jag en rosa back och kräkhanddukar :) När vi började närma oss kassan kom jag på att jag skulle ju ha presentband oxå... tur att jag kom ihåg det :)

Handlade en del till jobbet oxå... men det orkar jag inte gå in på. Men det kommer iallafall att bli lite mer ordning i "mitt" rum på jobbet.


Kommentarer
Postat av: Storasyster

Bellis tackar för leksaksbacken och de nya kräkhandukarna:) hon sover i mjukliften, den lilla sötnosen:)

2007-09-22 @ 20:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0