Lördag - mycket nu

     2007-09-29 @ 14:57:59
Hade en underbar eftermiddag med Storasyster på Väla. Hon är verkligen suverän på att hitta kläder som passar mig :), saker som jag förmodligen inte skulle ha provat om jag hade shoppat själv. Hittade iallafall det jag skulle ha: kläder till dopet; jeanskjol med hög midja och en blus i blåa nyanser från MQ. Hittade även en vinterjacka på Vero Moda.

Igårkväll var vi hos Pappsen eftersom han fyllde år, lyxiga mackor och goda "rör" till glassen :)

Idag brunchade vi på McDonalds... sådär nyttigt. Sen var vi på Ö&B och handla skruvar och lite annat smått och gott. Jag har borrat och skruvat upp krokar i hallen + hängt upp spegelram och tidningsställ. Är väldigt nöjd med min nya hall. Bilder kommer när jag har lite mer tid.
Ska städa undan lite här hemma nu, slå in paketer, packa grejer och vänta på Prinsen. Sen ska vi köra till svärföräldrarna och sova där inatt. Imorgon blir det dop för hela slanten... lilla Semlan ska döpas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0