Lördag - slita mig

     2007-09-08 @ 08:51:48
Nu får jag nog slita mig härifrån och börja fixa lite... ska ju packa, äta frukost, göra vid mig, fixa det sista på kräfthatten m.m. innan jag ska med tåget om lite mindre än 2 timmar... o stressa är ju inget roligt, så det får nog bli frukost nu strax.

Eftersom jag ska iväg över natten så har Prinsen följt med Dylan till hans föräldrar... och eftersom Prinsen försvinner hemifrån väldigt långa stunder nuförtiden så vågade vi inte släppa ut honom i natt, eftersom Dylan skulle köra tidigt i morse. Detta resulterade i att från 02.00 till 06.00 hade vi emellanåt en jamande, krafsande och tvättnedtagande katt i sovrummet. Dylan sover ju som en sten, men jag har hört honom.

Igår köpte jag garn... så på tåget upp idag blir det lite virkande :) När jag kommer fram blir det förhoppningsvis en liten shoppingtur... jag vill gå till Gina tricot :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0