Måndag - lyckligt lottad

     2007-09-03 @ 21:40:11
Jag har min underbara familj:

- Dylan; som håller om mig hårt och alltid finns där
- Lillebror; som ger mig goa "lyfta-upp-mig-kramar"
- Storasyster; som alltid "tell it like it is" :)
- Mamsen; som ställer upp i vått och torrt
- Pappsen o Frugan; som hjälper mig med olika saker *typ bilar* :) det är alltid roligt att vara hemma hos Er
- Småsystrarna; som jag älskat villkorslöst och önskar att de inte skulle växa upp *då blir ju jag äldre* :/
- Svägerskan och Svågern; som gör min syskon så lyckliga
- Älvan och Bellis; som smälter faster/mosters hjärta... ni är underbara :)


Dessutom har jag mina vänner. Ni är alla mig väldigt, väldigt kära. Ingen nämnd och ingen glömd. Men ni betyder alla väldigt mycket för mig. Ni brukar ju nämnas här lite då och då :)


Jag är väldigt lyckligt lottad som har så underbara personer i mitt liv.

Kommentarer
Postat av: Malin

Du är ju för go´! Härligt att se att det finns tacksamma människor! Förresten tack så mycket för Lilla M:s ljuvliga födelsedagskort! Jag är lite glömsk men härlig ändå ;) kram

2007-09-04 @ 09:51:06
URL: http://lomo.webblogg.se
Postat av: storasyster

tack gumman, älskar dig oxå, bellis saknar dig redan :)

2007-09-04 @ 18:02:10
Postat av: lilla anna

Malin: Absolut härlig :)
storasyster: jag kan komma imorgon efter jobbet :)

2007-09-04 @ 18:18:23
URL: http://anapanasiti.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0