Onsdag - tidigt i säng

     2007-09-05 @ 21:40:08
Borde kanske snart börja göra mig i ordning för sängen... fast jag är inte så trött. Är faktiskt ovanligt pigg idag... vet inte vad som har hänt. Igår kom jag inte i säng förrän närmre halv tolv... eftersom jag var tvungen o vänta på tvätten, så jag fick inte mina 8 timmars sömn som jag minst behöver... men dagen har varit super. Imorgon måste jag gå upp lite efter 6... så jag borde lägga mig mycket snart.

Imorgonkväll ska jag och en kollega på föreläsning mellan 18-21... hoppas att den är värd de 3 timmarna av min fritid, får ju iofs komptimmar för det men det är liksom ändå en av mina värdefulla kvällar... Känns som om det är något jobbrelaterat minst 1 kväll/vecka nu... ibland 2.... isch... det är inte skoj. Kvittar om man får timmar för det... det finns ju ingen tid att ta ut det, förutom runt jul och på sommaren... barnen är liksom alltid på jobbet... de sviker aldrig.

Nog med klagandet... dags o ta itu med sänggåendet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0