Fredag - känningar

     2008-04-25 @ 22:34:47
Nu börjar jag så smått känna av lite träningsvärk efter step-passet igårkväll. Min vänstra vad är stel och mina magmuskler värker. Gjorde situps för första gången på 2 år... så det är inte konstigt att de musklerna undrar vad f-n jag har hittat på. Underbart skönt att träna... hur kunde jag lägga av med det?... fattar det inte. Men det är iallafall toppenbra att jag tagit upp det igen + att jag har börjat ut o gå igen... känns skönt att röra på sig... speciellt nu när våren kommer med det fina vädret.

Kommentarer
Postat av: Joakim Forsberg

Vad sägs som en blogg där humor blandas med nöje, musik, sport, nyheter och en smutta allvar?

Tycker du det låter intressant så bör du såsom många andra kika in hos min blogg du med :)

Ha en trevlig helg!

2008-04-25 @ 22:40:46
URL: http://joakimforsberg.blogg.se
Postat av: miian

ohh va du bloggar ikväll kvinna!
E du uttråkad?
Eller du bara njuuuter?
Thaimat lät underbart!!!!
massor med kramar härifrån

2008-04-25 @ 22:50:44
URL: http://miian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0