Lördag - prova vin

     2008-04-12 @ 13:34:57

Det var tacos igår innan vinprovningen *mums mums* Känns i magen idag kan jag säga. Vi provade 4 olika vita viner från Frankrike... de var sådär goda. Ett var gott när man åt mjölkchoklad till :) Hubert Beck hette det. Vi drack ett väldigt lättdrucket vin till maten... glömde höra med Storasyster vad det hette. Träffar henne i eftermiddag igen... ska försöka komma ihåg då.

Kvällen var supertrevlig. Många skratt och trevliga bordsgrannar :) Sov över i gästrummet och umgicks med Storasyster och Bellis i morse innan jag körde hemåt. Bellis är sååå stor nu, 8 månader o 70cm, lång o smal... stora tjejen, hon far fram över golvet. Snart tror jag att hon fixar att ställa sig upp mot saker.


Har typ hunnit duscha, slå in paketer, sitta lite vid datorn, fixa med Tiny, handla kattmat och en franskmannen. Ska strax packa ner mina grejer och bege mig på kalas.

Min kära Prinsen har inte kommit hem, han är nog sur för att han har varit ute hela natten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0