Måndag - vilken service

     2008-04-07 @ 18:35:30
Gissa vad som låg i brevlådan idag när jag kom hem? Just det, fotona jag beställde i lördags, snacka om snabb service. Hädanefter ska jag alltid anlita Crimson när jag ska framkalla kort. Förutom att man kan framkalla vanligt, så har de även så man kan beställa canvasdukar.

Eftersom min medicin tog slut i morse, så var jag tvungen att gå till apoteket idag efter jobbet. Vilken röra där va... de håller visst på att ändra om + att där var hur mycket folk som helst. När jag kom var det nummer 182, och jag fick nummer 202. Jag gick och fixade en födelsedagspresent (en av många just nu) medans jag väntade men det blev ändå en total väntetid på 45 minuter (varav 30 på apoteket) BLÄ! Efter apoteket gick jag och fixade en andra födelsedagspresent, så nu behöver jag inte gå på stan mer innan helgen. Men nästa vecka måste jag igen för då ska lillasysters 15-års present inhandlas. Kan inte folk sprida ut sina födelsedagar lite ? ;)

2 personal borta från jobbet idag och bara 1 vikarie... det resulterade att jag jobbade nästan 9 timmar utan rast idag... det känns verkligen när man inte får en endaste lugn stund (med undantag för toalettbesök). Kokerskan berömde mig idag för mitt tålamod... hon skulle aldrig fixa att vara så tålmodig, sa hon.

Kommentarer
Postat av: Svägerskan

Dåligt av folk att inte ha vett på att sprida ut sina födelsedagar :-) (Drakar räknas ju inte dit:-)! Nästan som när folk trycker in sig mellan jul och nyår;-) Tänkte igentligen skriva att bloggens utseende är verkligen du! Jättefin!! Kramar från mig till dig!

2008-04-07 @ 21:21:56
Postat av: anna

Svägerskan: Tack vännen! Kram tillbax. Om man kunde välja sin födelsedag så skulle jag fylla år på sommaren istället :)

2008-04-07 @ 21:38:16
URL: http://anapanasiti.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0