Onsdag - trött

     2008-04-23 @ 21:02:20
Inte mkt bloggtid idag minsann. Ganska lugnt på jobbet idag, vilket gjorde att jag fick en hel del gjort vid datorn... känns ju inte direkt som om man kan skjuta upp saker till hösten längre... man vet ju aldrig vad som händer då. Efter jobbet blev det ilfart till grannstaden för fika med Miia och hennes fina Lowa. Jätteskoj att träffa henne i verkligheten. Sen var det bara att köra tillbaka till jobborten. Hann med en liten promenad och en snabbvisit hos Pappsen :)

Idag har jag kommit upp i 11000 steg, känns bra :)

Nu går snart mina ögon i kors... vill så väldigt gärna vara i Dylans famn nu... men jag får snällt vänta i en vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0