Söndag - lugnt

     2008-04-13 @ 18:24:50

Käkade lite frukost? (kl 13 heter det kanske lunch) och sen gick jag på promenad. Avslutade den på ÖoB och Maxi. På ÖoB träffade jag på en av mina många kusiner... den yngste på mammas sida. Jätteroligt och prata med honom och få lite info från den sidan av släkten. Hittade billiga äggnudlar och en jättesöt spargris som just nu pryder översta hyllan i mitt kök (bild kommer). På Maxi fyndade jag 2 stycken böcker för halva reapriset, det blev totalt 53,50:-. Böckerna jag fyndade var "Gåtornas palats" av Dan Brown och "Dumpa honom!: Han vill faktiskt inte ha dig" . Den sista boken köpte jag mest för att det är rolig läsning och för att jag såg när författarna var med på Oprah. Man kan nog få sig en del skratt när man läser den.


Resten av kvällen lär det bli slapp framför tv:n... och sen tidig sänggång... så man är pigg, glad och redo för ännu en jobbevecka imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0