Torsdag - inspiration

     2008-04-24 @ 13:42:17
Har varit på kurs under förmiddagen och nu känner jag mig lite mer inspirerad... efter gårdagens möte känns allt så instabilt i mitt yrkesliv... men som Dylan säger: "Allt brukar ordna sig till slut". Men jag är ju verkligen en person som ältar och tänker och funderar... så jag är inte riktigt på den nivån än. Tur att jag har min "Jag är bra"-bok som jag kan skriva av mig i.

Skippar promenaden på lunchrasten idag... surfar lite istället. Det blev promenad innan kursen i förmiddags + att jag ska på step ikväll.

Hade lite funderingar igårkväll på att åka upp till Dylan i helgen... men när jag tänkt efter lite så blir det alldeles för stressigt för mig... jag behöver denna helgen för att varva ner och ladda inför nästa vecka med fulltecknade dagar och kvällar. Det ska bli väldigt skönt med ledig torsdag och sen ska jag bara till jobbet och få undan lite pappersarbete/dataarbete på fredagen. Det stora pluset är ju att Dylan kommer hem på onsdageftermiddag och stannar tills på söndagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0