Fredag - Thank God It´s Friday :)

     2008-08-29 @ 15:57:25
Underbara fredag... och det bästa är att mina jobbarkompisar skickade hem mig 2 timmar innan jag skulle sluta... det är lycka det :)

Nu ska jag lyckas komma på något gott att laga till kvällsmat åt mig och älsklingen... sen inhandla det som fattas hemma (förmodligen allt), laga maten, pussas med älsklingen när han kommer hem, käka den goda maten, slappa lite och sedan se den nya ARN-filmen :).... så ser min fredag ut.

I helgen ska jag och Dylan passa Bellis. Hon kommer imorgon efter lunch nån gång... sen ska vi åka till Svärföräldrarna och bo i stugan (o dra lite katter i svansarna). På söndag är det byastafetten och den får hon hänga med på :) När jag har lämnat henna på söndag så kommer jag förmodligen att vara helt död och sova som en stock när Dylan har åkt tillbaka till sin studentlya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0