Fredag - helg :)

     2008-12-05 @ 16:36:22
Då var det äntligen helg och jag slutade tidigt idag. Passade på att luncha med Mitt lilla pucko... vad tror ni att det blev.... inte helt oväntat blev det thai :) Sen gick jag en runda på stan, var bland annat inom Storasyster och provade ut en tiara :)

Nu ska jag strax ner till stan igen och klippa mig. Sen blir det en snabbis hemom och äta och byta om för jag ska vidare på Glöggfest hemma hos en jobbarkompis... ska bli jätteskoj. Sen ska vi sova hos Svärföräldrarna och imorgon blir det nog lite julklappsshopping i grannstaden... om jag pallar.

Dax att packa övernattningsväskan :)

Kommentarer
Postat av: storasyster

Du var jättefin i tiaran jag gjort, puss Storasyster

2008-12-05 @ 20:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0