Lördag - ingen blogglust

     2008-12-27 @ 13:08:14
Har inte haft så mkt blogglust de senaste dagarna. Det har varit en del flängande så när jag väl varit hemma har det varit skönt att bara ta det lugnt... lösa lite suduko och slappa framför tv:n. Idag finns det inte så mycket på schemat... förutom att städa. Jag måste ju få lite ordning här innan födelsedagen, så målet är att det ska vara klart ikväll.  Följande dagar ser ut som följer:

Söndag: Semlan med familj kommer inom och hälsar på på förmiddagen... åh vad det ska bli roligt att träffa dem. På eftermiddagen sitter jag bänkad i stadens globen och tittar på Småsystrarna när de spelar fotboll... första matchen 12.45... sista 18.00... så jag lär ha plastsmak i röven efter det. På kvällen där så får det nog bli en runda till affären för att inhandla saker inför födelsedagen.

Måndag: Jag och Bellis ska åka till grannstaden och busa av oss lite. Vi hoppas att vi får sällskap av Miia o Lowa :). På kvällen blir det förberedelser inför födelsedagen.

Tisdag: Då var födelsedagen kommen (det var 23 jag fyllde va?)... förberedelser hela dagen + lunch med min älskling. Kl 18 kommer gästerna :)

Onsdag: Det blir förmodligen lite diskande efter födelsedagsfirandet och sen bara piffning inför kvällens nyårsfirande som går av stapeln i grannstaden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0