Onsdag - tiden flyger iväg

     2008-12-03 @ 13:43:56
Då var det redan onsdag och idag hade vi 6 barn borta + 2 lediga... vilket resulterade i att vi hade 7 barn på förmiddagen. Vi passade på att dekorera pepparkakshuset tillsammans med barnen och börja måla på vår julkula :) Det låga barnantalet gjorde att jag kunde gå hem innan maten idag *uppskattas*. Klockan 4 ska jag på föreläsning, så det är rätt skönt att få lite ledig tid nu på eftermiddagen.

Igår gjorde jag Cornflakes crisps *mums*. Jag och Skogstösen blev så inspirerade när vi kollade på Leilas jul i söndags. Jag måste leta upp lite nya grejer inför pysselkvällen den 13:e...

Påtal om pyssel så kom mina grejer från Panduro igår. Tog med mig lite till jobbet imorse och lånade skärmaskinen... tänkte att jag skulle knåpa ihop 1 förslag nu i eftermiddag :))))))

Kommentarer
Postat av: Långa farbrorn

Hej! igår var jag inne i en panduro på Kungsgatan i Stockholm...de hade Panduro´s HEEEEELA sortiment och lit till...en jättestor butik! Hoppas att förslaget blir bra! Kram

2008-12-03 @ 22:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0