Söndag - helgen är slut

     2008-12-21 @ 20:55:37

Nu är snart helgen slut och imorgon väntar sista jobbedagen innan ledigheten. Helgen har sett ut som följande:

Fredag: Jag och Dylan var på julfest på hans jobb. Vi blev indelade i lag, så jag pratade knappt med Dylan på hela kvällen. Kändes lite läskigt först eftersom jag inte kände någon alls där, men jag hamnade i ett superbra lag med jättemysiga människor. Vi diskuterade allt från homofobi till julklappsinköp. Vi åt julbord och under kvällen var det diverse aktiviteter. Vi fick bl.a. i uppgift att göra ngt i marsipan... jag gjorde en nallebjörn :) och laget bidrog med fina klappar och en julgran :) Resultatet blev fantastiskt.

Lördag: Gick upp typ halv 9 o skjutsade älsklingen till skogen o sen körde jag till grannstaden. Det blev några julklappar och lunch med Tiny o Dykaren. Sen åkte jag tillbaka och hämtade upp älsklingen. Väl hemma städade vi lite... välbehövligt. Tanken var att Tiny och Dykaren skulle kommit förbi en sväng på kvällen, men eftersom det trillat träd över elledningarna ute hos Svärföräldrarna så fick vi köra ut där igårkväll. Men vi hann inom Tinys föräldrar en sväng för lite te och julklappsbyte. Tack Bess o Tiny för julklappen :)

Söndag: Dylan var uppe tidigt och fixade undan träden. Jag fick sova lite längre, till 8.30... det var välbehövligt. Gjorde vid mig och sen påbörhade vi resan mot Väla. Det blev några omvägar... men tillslut kom vi fram. Hittade lite grejer + att Dylan inhandlade min födelsedagspresent. Han har gömt den nu så att jag ska glömma vad det är :) Väl hemma igen så gick jag en sväng på stan och hittade det sista + en tunika till mig själv (den vi tittade på på Vero Moda igår Tiny, fast i blått) Nu har jag bara lite små kompletteringsklappar kvar och det ska jag fixa på tisdag... känns toppen att nästan vara färdig.


Kvällen har mest spenderats framför tv:n + lite lösande av Suduko. Älsklingen har ritat en superfin sänggavel som han ska göra nu när han är ledig... det kommer att bli så fint... speciellt en liten detalj :) Förmodligen får ni se det färdiga resultatet.


Kommentarer
Postat av: pappsen

vilken söndag?

2008-12-22 @ 09:18:45
Postat av: anna

Pappsen: Nu har jag ändrat det :)

2008-12-27 @ 22:51:17
URL: http://anapanasiti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0