Söndag - sömn

     2008-12-07 @ 12:36:35

Sömnen inatt har varit lite tudelad. Var hos Protesmakaren igår och älsklingen partade loss. Själv somnade jag i soffan runt 10 och efter ett tag flyttade jag in i sängen. Sov där tills halv ett typ o sen flyttade jag ut i soffan igen. Var vaken en stund men somnade sedan igen och sov fram till 4. Sen körde vi hem och den sista sömnen blev mellan 5 o halv 9... känner mig lite lätt sleten... o då ska jag nog inte börja tänka på hur älsklingen mår... han festade till 4 o har sovit mellan 5 o halv 12. Just nu steker han pyttipanna... så snart blir det lunch. Sen ska jag slå in lite paketer och fixa till mig. Om 2 timmar ska vi hämta upp Svägerskan, Älvan o Myran och bege oss till Pappsen o Frugan.


Nattens lärdom: Tro inte på allt som din älskling säger till sina vänner (om du råkar ligga o vila i samma rum)... "kvinnor är älskvärda varelser"... undrar vad han hade sagt om inte jag varit där ;)


Det är härligt med underbara vänner :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis i efterskott på namnsdagen :O)

Har du någon mail som jag kan skicka det nya lösenordet till??

Kram

2008-12-10 @ 15:01:17
URL: http://enrallybrudsbekannelser.webblogg.se/
Postat av: Jennie

jobbigt när man inte får eller kan sova så mycket :/

2008-12-11 @ 20:44:45
URL: http://hallon8.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0