Tisdag - rimstuga

     2008-12-23 @ 21:08:30
Nu sitter Dylan och jag här och försöker komma på rim. I Dylans familj är det tradition att skriva rim på alla julklapparna... så vi spånar och letar på nätet :). Jag har några klappar kvar att slå in + att jag ska packa inför morgondagen. Vi åker tidigt till mamma, sen inom en sväng hos farmor o farfar, sedan vidare till Dylans föräldrar och tittar på Kalle och käkar lite mat och julgodis. Tror nog att det blir lite vilande oxå... om jag känner oss rätt. Kvart i 5 ska vi va hos en släkting till Dylan och vara tomtar, 4:e året i rad. Efter det ska vi till Dylans farmor och fira jul. Efter det lär vi stupa i säng hos svärföräldrarna.

Kommentarer
Postat av: Miian

oj oj oj oj vad ni har mycket att stå i imorgon ;)

Som det ser ut nu kan vi på måndag,får bara hoppas planerna håller i sig,men vi lär höras innan.

tack för grattiset!!!

God Jul bästaste du!

Kram

2008-12-23 @ 23:32:24
URL: http://miian.blogg.se/
Postat av: *Sofie -Mamma till Alex*

Åh grattis till kommande bröllop!!! Vilken underbar dag du har framför dig;)



Hoppas att du haft en fin jul!

2008-12-25 @ 18:55:30
URL: http://mizzsofie.webblogg.se/
Postat av: Miian

hur har julen varit?

överlevde ni?

;)

Tack för din fina kommentar!

Kram.

Jag messar dej på söndag ang måndag,vilken tid hade ni tänkt ?

Kram

2008-12-26 @ 13:04:42
URL: http://miian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0