Onsdag - jag måste bara få säga...

     2008-02-20 @ 20:29:28
... att jag är GRYM på linedance och det är så himla roligt :)

Idag efter jobbet träffade jag 2 av mina syskon med respektive och barn... de är så underbara allihopa. När jag kom hem därifrån så kände jag mig lite blä... jag saknar att dela vardagen med min älskling... ibland är det ensamt att komma hem (fast jag har ju såklart min Prinsen som myser med mig). Då kände jag inte alls för att åka på linedance, men jag tog mig i kragen. Och jag måste säga att jag är väldigt stolt över mig själv som vågade gå dit första gången utan att känna någon... ett stort steg för en liten Anna :)

Kommentarer
Postat av: miia

såå duktigt av dig,verkar va skitkul det där!
Min mamma!!?? frågade mig i söndags om vi inte skulle leta upp nåt sånt och börja dansa..haha får ha dig i tankarna,att du vågade...så ska minsann jag me våga ;)
Skönt med sovmorgon,FAST man vaknar alltid tidigt när man frå sova länge..konstigt!
Hoppas du får en bra dag på jobbet trots att inga barn kommer,massa sjukdomar som härjar eller?
Kram på dej sötnos

2008-02-21 @ 09:21:05
URL: http://miian.blogg.se
Postat av: Anonym

Bror glad!!!:)Jag åt tre äpplen igår och ett när jag kom hem från jobbet i bitti.Ha det bäst syster!Kram från lillebror!

2008-02-21 @ 14:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0