Onsdag - länge

     2008-02-20 @ 22:23:13
Såhär länge har jag inte varit uppe på en vardag på jag vet inte hur länge... men eftersom jag inte börjar förrän halv elva imorgon så kan jag ju unna mig lite datortid såhär på kvällskvisten. Dock börjar det att dra lite i ögonlocken nu...

Imorgon är en lugn dag på jobbet... iofs lugn o lugn... där är inga barn som stressar, men jag hade ju tänkt att jag skulle hinna med en hel del annat jobb som aldrig hinns med. Från början skulle det varit 8 barn på jobbet imorgon... men det gick ner till 0 idag... så kan det gå, typiskt att vi har möte just imorgonkväll... men det blir till att jobba 10.30 - 18.30... så blir det ingen extratid iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0