Lördag - brandmän på frukost

     2008-07-12 @ 11:03:44
Klockan halv 3 inatt väcktes vi av Svärmor som skrek att vi skulle komma ut för det brann i maskinhallen. På med kläder och ut, Dylan fick ut traktorn o åkgräsklipparen och Svärfar tog ut motorcyklarna. Lill-Zlatan skulle hämtas vid bussen, så jag satte mig i bilen för att hämta honom. När vi kom tillbaka hade brandkåren precis kommit och börjat släcka. 4 brandbilar, 1 polisbil och senare oxå en ambulans kom. Ingen blev skadad och vid 5-tiden bjöd vi in kvarvarande brandmän på frukost i Storstugan och jag gick ut och la mig igen. Blev en orolig sömn med drömmar om bränder.

Nu ska vi strax på marknad och sen blir det nog vila i eftermiddag innan kvällens festligheter.

Kommentarer
Postat av: Svägerskan

Usch vad hemskt! Tänker på er allesammans! Hälsa! Kram

2008-07-12 @ 12:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0