Lördag - veckan som varit

     2008-06-28 @ 15:25:35
Måndag - Jag tog det mest lugnt. Lagade köttfärslimpa, potatis o sås till Storasyster och Dylan. Sen var jag och Storasyster och lyssnade på skrönor om Snapphanar.

Tisdag - Fixade födelsedagspresent till Tiny hos Storasyster och hälsade på Mamsen på jobbet och lånade en bok. Slappade hela kvällen, kollade på TV och läste. Pratade med Storebror i telefonen :)

Onsdag - Tog tåget till Helsingborg. Blev fotograferad av superduktiga Emelie. På kvällen lagade jag supergod fiskgryta och vi kollade på EM-semifinal Tyskland-Turkiet.

Torsdag - Tvättade 5 maskiner tvätt och tog hand om hemmet lite. Jag och Prinsen körde ut till Svärföräldrarna, städade lite i stugan och planerade inför IKEA-besök.

Fredag -  Jag och Älvan åkte tåg till grannstaden och gick på Andy´s lekland. Hon tyckte att det var superkul och for fram och klättrade och hämtade bollar. På kvällen var jag och Tiny och såg Sex and the city... många skratt och lite tårar. En mycket sevärd film :)

Kommentarer
Postat av: Miian

Åhh fullt upp även hos dej läser jag!

Kollade på bilden Emelie lagt upp,skit bra!!!!

Nu väntar jag spänt på att få se fler!

Hoppas du mår bra och att du får en mysig andra semestervecka=)

Kramis

2008-06-29 @ 09:15:37
URL: http://miian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0