Måndag - gårdagen

     2008-06-23 @ 12:10:21
Regnig fotbollsmatch, men med regnställ och gummistövlar var det inga problem. Problem var det däremot med domaren... en riktig hemmadomare... När det var 2 minuter kvar dömde han straff till hemmalaget... de satte den och slutresultatet blev 2-2. Tjejerna var superduktiga och var bättre än det andra laget som spelade väldigt fult. Tjejernas lag ligger 2:a med samma poäng som 1:an och med en match mindre spelad. Laget de mötte igår ligger 3:a med 5 poäng mindre.

Tog det lugnt på kvällen här hemma... slappade framför tv:n. Tittade naturligtvis på fotbollen men slumrade mot slutet. Såg sista förlängningskvarten och straffarna. Heja Spanien! Gött att Italien är ute ut EM :)

Idag sov jag enda till halv 10 *kryss i taket*. Har inte pallat ta mig för något än... men jag får väl lyckas få i mig nån mat och promenera till affären. Funderar på att klä mig varmt och sätta mig i "lounchen" ute på balkongen och läsa lite :) Det blåser som sören ute, men det kan vara skönt med lite luft o dessutom läar det där under tak :)

Annars händer här inte mkt. Ska umgås med Storasyster ikväll, vi ska på berättarafton, en väninna som ska berätta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0