Måndag - helgen

     2008-06-30 @ 17:53:30
Lördag  - Jag och Dylan planerade veckans mat och var och veckohandlade på Willys. På kvällen åkte vi till grannstaden och hälsade på Glassförsäljaren i hans nya lägenhet.

Söndag - Jag, Dylan, Mitt lilla pucko och Skogstösen åkte iväg för att titta på Traktorpulling :) Pappsen och Frugan anslöt därnere. Vädret kunde ha varit bättre, en hel del regn kom, men det var jätteskoj ändå. Vilade lite när vi kom hem och sen bar det av till grannstaden för att titta på EM-finalen. Protesmakaren fixade supergod middag till oss, värdig en final :) tack så mycket. Och jag fick smaka den nya Xidern av Skogstösen... den var god :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0