Måndag - hinna med

     2008-06-09 @ 17:11:26
Det finns så mycket som man vill göra... saker och människor man vill hinna med. Men just nu är det ganska så hektiskt på jobbet... det händer grejer både med det gamla och det nya. 7 dagar kvar på det gamla och massor som ska hinnas med... jag snikar till mig datortid så fort jag hinner, utan att det går ut över barnen. Man vill ju inte sitta kvar efter arbetsdagens slut... jag övervägde det idag... men kom fram till att det inte var någon bra idé. Så det blir ganska mycket soft hemma efter jobbet... orkar inte ta mig för något annat. Saknar min Älvan och min Myran (fasters favoriter) som jag inte sett på ett tag, lovar att hälsa på snart gullungar!

Imorgon är det först jobb 7.30 - 16 och sen personalmöte med mina nya kollegor 16 - 20. De andra ringde idag o frågade om vi ville beställa pizza med dem... vi var på... man måste ju äta. Efter mötet åker jag till Mitt lilla pucko iförd min Sverige-tröja. Sverige spelar sin första match i EM och det kan man ju inte missa. Lär ju inte va hemma förrän över elva, men jag kan sova en annan vecka... typ när jag har min semester (som börjar den 19:e)

Om vi har tur så flyttar vi ut i stugan i helgen :) ska bli mysigt. I helgen ska jag även passa min Bellis (mosters favorit) från lördag kl 14 till söndag kl 14. Vi ska mysa och gå långa promenader och kolla på fotboll och förhoppningsvis ska hon somna gott i pausen mellan matcherna på lördagkväll ;) *håll tummarna*

Kommentarer
Postat av: Svägerskan

Det ser gullungarna och deras föräldrar fram i mot! Kram

2008-06-09 @ 22:30:52
Postat av: storasyster

lycka till med läggningen;)hon e inte så tajmad som man önskar

2008-06-10 @ 08:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0