Måndag - tjoho

     2008-06-23 @ 15:00:06
Världens bästa Emelie ska fotografera mig på onsdag :) Hon hade en tid kvar här nere innan augusti och den var fortfarande kvar :) Har funderat några dagar på om jag skulle ta tillfället i akt och maila henne och idag slog jag till. Förra sommaren åkte jag till Emelie och modellade lite för henne då hon behövde träna på porträttfotografering. Jag fick jättefina bilder, bl.a.  bilden här till höger på bloggen :) Hon har utvecklats massor sen förra sommaren, så det ska bli sååå roligt att bli fotograferad av henne igen :)

Kommentarer
Postat av: Miian

hej sötnos!

känns bra med semester antar jag!?

har ni flyttat ut än?

Midsommar verkade gå vägen för er,myspys!

Jag vill gärna se dina fina foton sen!

lycka till!

kram härifrån

2008-06-23 @ 21:07:29
URL: http://miian.blogg.se/
Postat av: J o h a n n a - Inredning & pyssel

Va spännande, ser fram emot att få se bilderna sen! Emelie är riktigt duktig!

2008-06-25 @ 09:15:03
URL: http://inredning.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0