Söndag - helgen

     2008-06-08 @ 20:32:00
Då var helgen snart till enda och fotbolls-EM har börjat :). Här kommer en liten tillbakablick på hur min helg varit:

Fredag: Dagen spenderades i stugan där vi fixade ihop köket, Svärfar fixade i badrummet och Lill-Zlatan grävde upp gräs för stenläggning.

Lördag: Älsklingen la sten och jag o Multisportaren var på beachen och solade. På kvällen var det innergårdsfest och jag drack vin... sätt ett kryss i taket... jag var inte tvungen att köra :)

Söndag: Jag, Storasyster och Bellis åkte på bortamatch och hejade på småsystrarna som vann med 5-0... nu leder de serien med 2 poäng och en match mindre spelad :). Sen har det blivit lite hushållsarbete här hemma, tvätta o laga mat o så.


Imorgon är min sista 6.30 måndag... har önskat att inte öppna måndagar till hösten. Blir nog en sen kväll ikväll... Tyskland - Polen börjar om en kvart.

Kommentarer
Postat av: miian

Hej sötnos!

verkar va fullt ös hos er!

Och bilderna från stugan va ju superfina,du får visa mera sen!

Hoppas du får en mysig kväll och guuuud så skönt om du slipper tidiga mornar t hösten,iallafall måndagsmornar...dom är BLÄ!

Kram

2008-06-09 @ 17:10:41
URL: http://miian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0