Torsdag - trodde inte mina ögon

     2008-06-19 @ 10:21:41
Idag vaknade jag 09.26... fick titta både 1 och 2 gånger på klockan... kan det vara sant? Har jag sovit till nästa halv 10? Jojomensan, det var sant. Jag var iofs inte hemma förrän närmare 1 inatt, men jag brukar ändå vakna tidigt. Hade supertrevligt igår med mina kollegor... emellanåt fick jag kramp i magen av skratt. De är guld värda och jag är glad att några av dem kommer vara på samma ställe som jag i höst.

Nu måste jag snart få i mig lite frukost, så att jag hinner med alla måsten idag. Det ska bli först bli shopping på Maxi och sedan ska jag göra efterrätter till imorgon. Har en hel del annat som måste fixas här hemma också, men det får jag ta imorgon om jag inte hinner. Ikväll ska jag ju iväg igen... detta eviga farande... så fram till 4 typ kan jag fixa och trixa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0