Lördag - fixardag

     2008-03-08 @ 08:28:20
Eftersom jag vaknade så tidigt idag... ovanligt *NOT*... så tänkte jag minsann hinna med lite grejer idag. Låg kvar en stund i sängen och löste lite Suduko... skönt att inte behöva gå upp direkt. Men nu har jag slängt in sängkläder och handdukar i tvättmaskinen och bäddmadrass, täcke och kuddar ligger ute på altanen och får lite välbehövlig vädring. Altandörren är lite öppen och släpper in härlig luft + fågelkvitter :) Själv sitter jag här vid datorn och knaprar knäckebröd och dricker kolsyrat vatten... allt för att dämpa illamåendet.

Senare idag är det tänkt att jag och Älvan ska busa lite... blir vagnpromenad i fina vädret och besök på en lekplats hade jag tänkt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0