Lördag - påskafton

     2008-03-22 @ 11:07:11
Idag var det ingen sovmorgon minsann, Dylan skulle iväg och klippa sig, så hans klocka ringde vid halv nio. Jag sitter fortfarande i morgonrock, men har faktiskt slängt i 2 maskiner tvätt och ätit frukost *tada*

Igår var vi ju hos svärföräldrarna. Dylans syster aka Multisportaren hade komponenerat ihop en 3 rätters meny och även fixat med påskgodis till alla... väldigt omtänksamt. Vi tittade på Let´s dance och spelade Geni i pausen... jag förlorade, men det gjorde ingenting för jag slog Dylan i Rummikub ganska många gånger innan under dagen :) När vi skulle köra hem så hade det snöat rejält och vi fick sopa bort en massa snö från bilen, som tur var hade det inte frusit. Småvägarna var inte plogade och rätt så spåriga... så det blev en långsam färd hem.

Idag ska vi återigen till svärföräldrarna en runda på eftermiddagen och sen vidare till Dylans farmor ikväll, där blir det påskmiddag :)

Imorgon ska vi en runda till Storasyster, jag ska fixa nåt till fikan :) har en massa idéer som jag tänkte förverkliga imorgonförmiddag :) Om ni har tur så får ni kanske se bildbevis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0