Måndag - ja se det snöar

     2008-03-17 @ 19:15:26
Det snöar och snön ligger kvar..... tjoho :) eller? Jag som redan hade börjat att tänka vårjacka och vårskor... jag fick minsann tänka om. Det gör inget om det snöar hela natten... för jag ska inte köra nånstans imorgon. Jag ska på utbildning 500 meter hemifrån... så jag kan pulsa.

Mina jeans som jag köpte i lördags var sönder i en söm i ena benet... så jag gick in med dem idag, men de hade inga kvar i den storleken. Hon sa att de skulle hänga undan ett par till mig när nästa leverans kom... förmodligen inte förrän nästa vecka. Skit oxå tänkte jag och gick och tröstshoppade mig en våriga luvtröja på Lindex. När jag väl äntligen kom hem genom snöstorm och efter att ha sprungit efter en dam som tappat något (hon var minsann inte så tacksam :/) så ringde de från Vero Moda och sa att de hade hittat ett par jeans i min storlek på lagret. Hade ingen lust att gå ner på stan igen... så jag sa att jag skulle hämta dem imorgon :) Så om ni har tur (hint till Miia) så kommer det nog en bild på jeans + tröstshopping i veckan.

Nu måste jag gå och käka lite... jag förtvinar... så lätt att fastna vid datorn :)

Inatt ska jag sova som en prinsessa :) Prinsen har följt med Dylan till svärföräldrarna = anna får sova en hel natt (förutom toabesök då alltså)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0