Söndag - slappdag

     2008-03-09 @ 09:15:14
Idag slog jag upp de blå vid halv 8-tiden. Även idag står tvättning på schemat, så 2 maskiner är laddade. Tänkte att jag skulle städa och sortera lite i min klädkammare oxå... där är en del kläder som jag inte använder. Äldsta lillasystern kommer ju hit ikväll (ska praoa på mitt jobb hela veckan) och hon brukar tycka att det är skoj med lite kläder.

I eftermiddag ska jag till Storasyster en sväng. Får se om det blir fint väder, så ska jag passa Bellis när de tar en sväng på motorcykeln. Igår var jag och Älvan ute i det fina vädret. Älvan gungade och studerade de andra barnen, och sen gick vi en lång runda :) (jag gick o hon satt i vagnen)

Kommentarer
Postat av: miian

hej gumman!
ja jag såg det med häromdan,att rubriken fastnade i mina bilder ;)
Men nu e de fixat!!!
Låter som en lagom helg du haft,mannen kommer väl nästa får jag hoppas!?
Massor med kramar och ha en bra arbetsvecka ;)

2008-03-10 @ 07:57:33
URL: http://miian.blogg.se
Postat av: M i m m i s | D e s i g n

Svar: Hehe varsågod ;D ser att du redan fixat å lägga datumet i mitten, så det behöver jag inte förklara va? ;) kram

2008-03-10 @ 18:16:41
URL: http://mimmisdesign.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0