Tisdag - helt plötsligt

     2008-03-11 @ 18:02:11
Känns som om dagarna försvinner fort... fast ändå går de långsamt.

I söndags åkte jag ju till Storasyster... vädret var ju inte det bästa så vi umgicks istället för att jag skulle passa Bellis. Jag fick jättegod mat och mumsigt vin... sen bjöds det på efterrätt. Jag och äldsta lillasyster kom inte hem förrän vid sju... och då var vi mätta och trätta :)

Igår började vi jobba tidigt och på eftermiddagen när vi kom hem så slappade vi i soffan och kollade på Andra sidan häcken :)

Idag är jag själv eftersom lillasyster har konfirmationsläsning och fotbollsträning, men imorgon kommer hon igen :) Jag har förberett goda pizzor till imorgonkväll.

Idag är jag trött, riktigt trött!

Kommentarer
Postat av: miian

åh mysigt me en lillasyster-jag vill me ha =)=)
hur gammal är hon?
Trevlig kväll,skönt dagarna springer framåt fort!

2008-03-11 @ 19:31:45
URL: http://miian.blogg.se
Postat av: miian

haha neh inte ska man behöva äte äckelpäckelmat,men Jonas har tjatat om den jäkla rätten sen vi flyttade ihop,då var ju lika bra å ge me sig."du vill aldrig testa nåt nytt" hette det...så man får ju ställa upp ;)
stor mysig familj,tror ja frågat innan,men dina föräldrar bor inte här eller?
kram

2008-03-11 @ 19:50:24
URL: http://miian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0