Tisdag - jobb igen

     2008-03-25 @ 18:45:34
Kändes bra i morse att gå till jobbet... har varit väldigt skönt med 4 dagar ledigt. Det märktes att man varit ledig för jag var inte riktigt van vid ljudnivån... och då hade vi bara 5 av 10 barn. Jobbade full dag idag, men imorgon kan jag gå lite tidigare och på torsdag behöver jag inte börja förrrän halv 12 typ *lycka*. Idag efter jobbet åkte jag direkt till Älvan och vi lekte lite medans hennes mamma gjorde lite ärenden. Har precis kommit hem nu och det var så skönt att komma hem till ett undanplockat hem... inte en massa saker som man måste kliva över i hallen. Ja, jag erkänner, jag är sjukt slarvig ;)

Nu vankas det snart räk- och äggmackor och sen blir det tv för hela slanten. Vill ju egentligen se Grannfejden idag, eftersom det är folk från trakten, men det är ju So you think you can dance samtidigt. Så jag får se reprisen av Grannfejden på lördag istället.

Kommentarer
Postat av: miian

du missade inget på grannfejden ;)
Låter som du kan få en lugn skön vecka på jobbet!!!
och du är inte ensam om att vara slarvig,jag städade imorse...dammade,dammsög,torkade golven och plockade undan alla Lowa´s prylar..men nu ser här ut som det gjorde när jag gick ur sängen..konstigt!!!
KRAM

2008-03-26 @ 14:03:04
URL: http://miian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0