Fredag - äntligen

     2008-05-30 @ 19:25:46
Idag har vi fått lite besked som gör att tillvaron på jobbet de 3 sista veckorna blir lite mindre stressiga... det är ju en del som ska hinna göras innan jag går på semester. Jag har fått klartecken på ledighet dagen innan midsommar... då ska vi fira farmor o farfars 60-åriga bröllopsdag... så min sista jobbedag är den 18 juni o sen på kvällen ska vi ha grillkväll med kollegorna... ska bli trevligt :)

Var hos min frisör efter jobbet idag... klippte bara topparna o fixade till luggen. Min frisör ska ha barn om 2 veckor... så jag får väl låta det växa som ogräs tills hon kommer tillbaka om ett halvår. Gick en liten sväng inom några affärer på vägen hem. Köpte mig en mörkblå tröja/tunika på Vero Moda och hämtade ut ny medicin på apoteket... dosen ska ökas igen... läkaren var inte nöjd med mina provsvar.

Är verkligen supertrött ikväll... vet inte vad som har tagit åt mig... Jag tvingade mig själv att diska undan lite och nu är älsklingen iväg och handlar så att han kan fixa köttfärssås o spagetti. Känns härligt att ha honom hemma... nån som tar hand om en.

Imorgon är det tidig start... ska till svärföräldrarna och hämta min bil innan jag ska börja "jobba" kl 10.... dax för mig att vara nanny.

Ha en toppenhelg i det fina vädret :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0