Måndag - intensiv dag

     2008-05-26 @ 20:34:10
Intensiv dag på jobbet... kokerskans vikarie var sjuk + en kollega på möte + planering... men det funkade bra... men jag har oxå gått en hel del steg idag... inte lätt att vara överallt...

Satte mig i fåtöljen här hemma efter ett litet mellanmål... jag är tvungen att läsa ut en bok innan onsdag till en kurs. Men ögonen ville inte riktigt och jag gav upp och gick och vilade mig istället. Efter att jag vilat gick det mycket bättre att läsa... nu har jag bara 10 sidor kvar som jag hade tänkt att klara innan kl 21. Då blir det CSI och kanske lite virkning... funderar på att överraska nån med ett mobilfodral :)

Imorgon är det jobb och sen matematikkurs på kvällen med Rallykollegan.
På onsdag är det jobb, sen utvecklingssamtal och sen ska jag hämta hem Dylan :)

Uppdatering 20.58: Färdig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0