Onsdag - instängd

     2008-05-07 @ 15:30:04
Idag lever jag instängd på jobbet... har varit ute i ungefär en halvtimme. Halsen, öronen o näsan kliar och näsan rinner.... j-vla pollen. Ute skiner solen... men jag får sitta härinne. Jag har inte kännt nåt sen förra onsdagen... men idag märktes det redan när jag vaknade.

Stegandet har ju inte gått så bra idag, efter som jag inte varit ute, utan mest suttit på min lilla rumpa. Men eftersom det blev 25000 igår... så kan jag leva med att komma uner 10000 idag.

Nu skulle jag egentligen slutat... men eftersom det är möte ikväll (17-19) så känns det ganska meningslöst... så jag är kvar och jobbar lite vid datorn istället.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Isch pollen-vilket fördärv!
Hoppas det e bättre idag,måste vara en pina för dej när det fina vädret kommer :(
kram

2008-05-08 @ 17:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0