Söndag - promenad

     2008-05-04 @ 13:21:39
Vad är bättre än att starta dagen med en långpromenad i solen? Jag kan komma på flera grejer... men man får väl nöja sig ;)

När jag inte jobbar så får jag anstränga mig rätt mycket för att komma upp i mina steg... vi har ju som mål att komma över 10000 steg varje dag. Jag har inte misslyckats än och jag tänker inte göra det heller...

Igårkväll var vi först och käkade middag med Dylans familj på en restaurang i grannstaden. Sen körde vi till Mitt lilla pucko där även Protesmakaren befann sig. Det blev slapp framför tv:n med först hockey-vm och sedan fotboll. Jag somnade sött i soffan... men såg slutet på Zaragoza - Deportivo La Coruna, där Zaragoza gjorde 1-0 i den 93:e matchminuten... snacka om sista sekunden.

Idag bär det av till Storasyster för att passa Bellis en stund medans de åker ut på tur med motorcykeln. Sedan ska Dylan åka hem ikväll :(  Nästa helg blir allena, men om 2 veckor ska jag upp till honom och i slutet av maj kommer hem :) och är hemma till slutet av augusti :))))))))))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0