Onsdag - anpassa

     2008-11-19 @ 21:01:14
Det verkar ta lång tid att anpassa sig. Det är helt underbart att ha älsklingen hemma... men det är så mkt mer att tänka på... plussar man sen på minst 1 kvällsmöte i veckan på jobbet och en massa bröllopstankar i huvudet... så finns det inte så mkt utrymme för annat... därför blir mitt bloggande lidande.

Tack Miia för att du tänker på mig. Jag tänker på er oxå och läser hos dig varje gång jag sitter vid datorn :) Lowa har blivit så stor.

Idag var min tidiga dag, men jag fick jobba över lite för en kollega hade samtal. Efter jobbet körde jag och tankade... 10.34 kostade det idag... tänk att nu tycker man att det är skitbilligt *bra lustigt*. Sen körde jag vidare till Maxi... där träffade jag nån jag säkert inte sett på 10 år... han är son till en av min pappas lumparkompisar och våra familjer träffades mkt när vi var små. Det var jättekul o se honom :)

Gjorde mumsig kycklingpaj och lyssnade på musik på hööööög volym... När älsklingen kom hem undrade han om vi kunde stänga av... vi har inte riktigt samma musiksmak... men jag njöt så länge det varade :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0